Poni-tytön LifeStyle Blogi

sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Sunnuntai 2.9

Eli vuokraan viuhtii enään syyskuun ja oon samalla varavuokraaja syyskuusta eteenpäin.(koska viuhti puoliylläpidossa lokakuusta -->)¨

Meen tänään yhen mun kaverin kanssa Ridailemaan maastoon Viuhdilla (huom.mä siis ridaan vaa)
Kirjottelen sitte enemmän kun sieltä tullaan takisin :)

Eli mentiin maastoilemaan husöön päin mutta mentiin siten jollekkin sivu polulle. jatkoimme vain matkaa, kunne tajuttiin mun kaverin kanssa että ollaan ihan hornantuutissa xD Onneks otettiin kännyt mukaan. jouduttiin sitte turvautumaan satelliitti kartaan. Sen seurauksena päädyttiin jollekki hiekkatielle josta ensin lähettiin väärään suuntaan. lopulta päädyttiin semmoselle pikku tielle mistä näkyy husön hiekkatien risteys. poni yritti muutamaan otteeseen nousta pystyyn ja pukitti perään mutta hallinnassa pysy. (piti vaa olla tarpeeks päättäväinen eikä antaa sen valita :D)

olin viel kentällä ilman satulaa hetken ja mun kaveri vähän "opetti/neuvo". Vietiin sitte talliin, huuhdeltii jalat ja hikikohdat, kuivattiin ja vietiin karsinaan.
Poni on kyl niin söps<3<3<3<3<3

Kuvia tulee vähän myöhemmin kunhan kaveri on ehtiny sendailee :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti