Poni-tytön LifeStyle Blogi

keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Talviliikunta päivä

Meillä oli siis tiistaina talviliikunta päivä ja minä ja mun 3kaveria päätettiin mennä laskettelemaan Messilään. Meidän yläasteelta sinne lähti noin 40-45 oppilasta ja mentiin sinne tilaus bussilla.

Aamulla klo: 07:45 olin koululla kun piti tulla ennen klo: 08:00 että ehtii bussiin joka starttasi tasan kello 8. Mulla oli lauta ja lauta monot lautapussissa ja matka messilään alko<3

Bussissa mä ja mun kaverit vaan pelleiltiin ja naurettiin. Matka kesti noin 1,5h. Messilässä saatiin keycardit jotka oli 6h ajan käytössä.
Mun kaverit laski suksilla ja mä laudalla. Opetettiin yks mun kavereista laskettelee ja sitte päivä sujui TÄYDELLISESTI<3<3

Oltiin takaisin koululla noin klo:17:00.

Kiitos ihanasta päivästä kaverit<3<3







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti