Poni-tytön LifeStyle Blogi

maanantai 9. syyskuuta 2013

Haasteeni


Säännöt:
  1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää tehdä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4.Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista. 


Oon tosi pahoillani mutta en ehi haastaa ketään, sillä mulla on aika kiire koulu juttujen ja harrastuksien kanssa :) Ja MUISTAKAA KYSELLÄ KYSYMYSPOSTAUKSEEN<3<3

11asiaa musta:

1.mulla on velipuoli
2. Mulla on 2kotia
3. Mulla on kissa
4. Harrastan cheerleadingii ja ratsastusta
5. Oon Robiner
6. Haluisin oman hepan
7. Katon salkkareita
8. Kuuluun 5h ryhmästunt ryhmään
9. Mulla on yks yli muiden oleva kaveri
10. Tykkään blogata
11. Toivoisin niitä kysymyksiä postaukseen :)


11mulle tullutta kysymystä:

1. Mikä on koko nimesi?
-Ella mari erika salmi

2. Kuinka kauan olet pitänyt blogia?
-ehkä vuoden? En tiiä xD


3. Mones blogisi tämä on?
-Ensimmäinen

4. Mikä on lempiruokasi?
Tortillat,sushi,pizza,hamppari

5. Mistä väristä pidät eniten?
-pinkki

6. Oletko enemmän kesä- vai talvityyppi?
-Ehdottomasti kesä

7. Mitä teet vapaa-ajallasi?
-Harrastukset ja kaverien kaa

8. Mikä on lempi kouluaineesi?
-Köksä

9. Muffinssi vai donitsi?
-donitsi

10. Farkut vai lökärit?
-Farkut

11. Mitkä fiilikset, vika kysymys?
-ihan hyvät :D



Love, Ella

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti