Poni-tytön LifeStyle Blogi

keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Spain Again+Höpöttelyä

Heippa kaikki rakkaat lukijat!<3
 
Mulla ei oo nyt pitkään aikaan tullut minkäänlaisia postauksia eikä videoita, sillä mulla on ollut jokapäivä jotain ohjelmaa. Koulussakin alkaa nyt tulemaan paljon kokeita, joihin tietty pitää panostaa koska 9lk ja hiihtoloman jälkeen on enään yksi ainoa jakso jäljellä. Mutta ei hätää kyllä mä täällä käyn niin paljon kun vain ehdin.
Ennen kun päästän teidät katsomaan tota videota,(joka on ollu jo 1pvä youtubessa) kerron teille yhden aika siistin jutun. Mun mielestä se on ainakin tosi siisti ja kiva juttu+tooosi outo.
Mulla on ens maanantaina mun SWEET 16!<3<3
On tosi outoo et oon kohta jo 16v, mä oon vanhus :D.
Ollaan taas muuten menossa Espanjaan, Benalmadenaan. Lähetään sinne 15.2.
 
Pahoittelen laatua! :(
 
 
Love, Ella


1 kommentti:

  1. Mullaki on synttärit maanantaina:) Katsothan blogiani: karoleipoojasoittaa.blogspot.com :)

    VastaaPoista