Poni-tytön LifeStyle Blogi

perjantai 31. lokakuuta 2014

FRIDAY

Moikka! 


Ihanaa perjantai. Tämä viikko on mennyt jotenkin todella hitaasti ja on ollut todella puuduttava. Ensiviikolla mulla onkin jo koeviikko, enkä tiedä yhtään miten aijon päästä kaikista kokeista läpi...
No, en mä tartte mitään hyviä numeoita kokeista, kunhan nyt pääsisin edes läpi.
Kuten jo sanoin, tänään on perjantai. Mulla on ohjelmassa ihan näin alkun tallille meno noin klo 16 ja sitten mulla on siellä oma tunti. Tallilta lähden aina heti tuntini jälkeen sillä nään kavereita joka perjantai. Tänäänkin joudun siis lähtemään heti. Olemme menossa yhtiin käty kemuihin kavereiden kanssa ja en tiedä yhtään kauan olemme siellä, sillä jos siellä on huono meno niin lähdemme varmaan toisiin kemuihin. Toivottavasti on paljon ihmisiä tulossa! Voisin koittaa vaikka ottaa otain kuvia tänne blogin puolelle, tosin olen aika varma että joko yksikään ei ole laadukas tai muuten vaan materiaali ei ole julkasu kelpoista... Hehe...

Nyt ennen kun lähden tallille olen vain kotona. Syön, dataan ja makaan sohvalla. 
Muuten mun uusin video on nyt YouTubessa nähtävillä! En pysty laittaa sitä nyt tänne blogiin koska kirjoitan ipadilla.

Löysiin prinssistä tämmöisen söpön kuvan ;3 tui tui



Love, Ella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti