Poni-tytön LifeStyle Blogi

maanantai 29. lokakuuta 2012

Sunnunttai

Elikkä heräsin klo:08:00 ja laitoin itteni valmiiks. Jemppu ei päässykkään mukaan niin äiti tuli mun kanssa. Oltiin 20 vaille 10 messukeskukses ja juoksin Metro-lavan fani jonoon jossa mä sitte venaain melko alkupäässä 1,5h! 11 päästiin sisään ja juoksin täysiä lavan eturiviin ja ihan lavaan kiinni. Robin aloitti 11:30 ja kiljuminen oli kovaa mutta kivaa. Robin aloitti " Faija skitsoo" biisillä ja sen jälkeen tuli Luupilla mun korvissa, puuttuva palanen ja vikana tietty FRONSIDE OLLIE! Lopuksi Robin heitti vähän läppää ja lauloi Whoo oo oo ja me jatkettiin Frontside ollien!

Juoksin nimmarin jako jonoon ja lopulta kun olin siinä sanoin Robinille moi ja j
Se sanoi mulle Moikka! Sit se kirjotti julisteeseen sen nimmarin ja se hymyili mulle ja anto sen julisteen mulle ja mä tietty sanoin kiitti ja se sano ole hyvä!

Matka jatkuu haatatteluun... Robinia haastateltiin ja se oli ihana. Päästiin live radiolähetykseen kiljumaan/huutamaan nii lujaa ku vaa lähti :D

Illalla oli vielä viuhti :)


KIITOS ROBIN, OLIT AIVAN SUPER HYVÄ JA IHANA<3


Kuvat tulee myöhemmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti