Poni-tytön LifeStyle Blogi

lauantai 27. lokakuuta 2012

Olin tänään siis mun tosi hyvän kaverin kanssa kaupungilla! Oli ihan huippua! Ennen kun olin Nellin kanssa,Nelli oli ollut mun toisen tosi hyvän kaverin kaa kaupungilla ja he hakivat mulle ROBININ NIMMARIN! Tää oli niin siisti juttu! Tänään tuli huomattua että ystäviä pitää todellaki arvostaa!!
No mut mentiin kumminkin Nellin kaa keskustaan ja menin hakemaan suomalaisesta kirjakaupasta Robinin - Huikea tarina kirjan. Ja sitten Anttilasta ALE:sta Robinin "Chillaa-Deluxe" version :) Olin yli happy<3

Hain vielä lopuksi iskän luota mun järkkärin ja koulu tavarat. Järkkäri pitikin laittaa samantien lataukseen koska huomenna aamulla Klo:09:30 messukeskuskeen oottelemaan Roppea<3 Ja koululaukku sitte tietty kouluu varten.

Nyt on sitten "Robin" mun seinällä ja nimmari peilissä kiinni<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti