Poni-tytön LifeStyle Blogi

sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Best time 4EVER

Aamulla kello oli 08:00 ja heräsin. Oli siis lauantai. En mitenkää olis malttanu odottaa että nään mun ihanat kaverit! Kun kello löi sitten 11:20, nään Kaisan kävelevän mun ikkunan alta ja meen vastaan ovelle. Seuraa noin 5min hyppymis kiljumis nauramis kohtaus xD

Kulutettiin sitten vähän aikaa ja lopulta Claudia ja Sara tuli myös. Siitäkin seuras aika iso kiljumis hyppimis nauramis kohtaus.







Me lähettiin kaupungille syömään ja kiertelemään kaupoissa. (ennen sitä Sara meikkasi meidät kaikki)
Kaisa ja Sara osti ihan super söpöt mini muffinit.






Käytiin kävelemässä siellä sun täällä ja kivaa oli! Käytiin Glitterissä ja siellä oli ihana otsatukka hiuslisäke. En lauantaina ostanut sitä mutta kerron siitä kohta lisää.

Kampissa oli ihana herkku koju. Ei tosin ostettu mitään sillä ruokaa oli kotona paljon, samoin herkkuja.


-----------------------------------------------KOTONA-------------------------------------------


Kotona lauloimme ja katsoimme hauskoja youtube videoita. Juotiin limua, syötiin pitsaa ja karkkeja. Söimme myös mansikoita.
70cm pitkät pillit<3



Kello lähenee 02:00-03:00 yöllä ja alamme katsoa Hamekyttä 2 leffaa. Se oli aika hauska :D
Leffan loputtua Kaisa ja Claudia otti kuvan joka näkyy alapuolella :)
Minä olin nukahtanut. Mutta miksi mulla oli silmät auki?! En reagoinut mihinkään, olin aivan paikallaan. Silmäni olivat kuulemma menneet uudestaan kiinni ja minut herätettiin. En muistanut mitään. Ainoa minkä muistin oli se että olin nukahtanut.
Olin nukkunut silmät auki!


Mietimme yhdessä mikä olisi enään PELOTTAVAMPAA?!

No, minä olen joskus kävellyt/puhunut unissani ja tämä sama tapahtui viime yönä. Klo: 05:00 aikoihin olin itse nukahtanut. Jonkun aijan päästä minut herätettiin. Olin noussut unissani silmät auki istumaan ja olin nauranut.

Kaiken kaikkiaan olin puhunut/säätänyt unissani noin 2.5h...
Olin sanonut Claudian nimeä unissani, samoin Kaisan ja Saran. Olin myös sanonut Kaisaa kalmariksi. Claudiaa kalaksi. Saraa fisuksi.
Noin klo: 07:00 kun minut oli taas kerran herätetty unistani päätimme yrittää nukkua klo:11:00 asti, jolloin herätys soi.
Klo: 11:00 herätys soi ja nousimmen 20 yli 11. Iskä paistoi karjalanpiirakoita ja sulhaspiirakoita meille :)Joimme mehua ja söimme :) Iskö taas tuli kertomaan sen tylsiä vitsejä meille (ne oli hauskoja koska ne oli niin huonoja) 
Claudia lähti ensimmäisenä, sitten Sara. Tulee niin kova ikävä niitä<3 Kaisan kanssa oltiin vielä koneella ja lähdettiin vielä 1h kaupunkiin. Kävin tänään ostamassa sen hiuslisäkkeen ja se on ihana<3 
Käytiin vielä Sokoksen kahvilassa pullalla ja jäävesillä.
Video mun ja kaisan kaupunki kierroksesta tulee myöhemmin. Samoin meidän neljän yhteis "We Day´s" (tai jotain) video.



                              


4 kommenttia:

  1. Ihanaa oli<3 uusiks sit viel joskus ;)

    VastaaPoista
  2. hyi oot nii pelottava ku selität kaikkee unissas ja oot silmät auki :D:D btw pakko korjaa et se on our day eikä we days :D

    VastaaPoista