Poni-tytön LifeStyle Blogi

torstai 18. huhtikuuta 2013

Torstai tallilla

Olin tallilla noin 15:30 ja mun eka tunti alkoi 16:00. Menin ekan tunnin Prinssillä<3 esteitä ja tokan tunnin Mialla ilman satulaa leikkejä.

Prinssin kanssa hypättiin rataa, mutta valitettavasti vain 50-70cm esteitä. 2 estettä oli just ja just 70cm. Olisin halunnut että kaikki olisi ollut 70cm sillä menen sunnuntaina hyppäämään 70cm luokan kisoihin.
Poni oli tosi reipas mutta sain hyvin pidettyä "aisoissa". Kaikki hypyt onnistu ja oon tosi tyytyväinen.

Mialla leikimme/liekin siis ilman satulaa. Poni oli tosi mukava vaikka aluksi vähän laiska. Keskivaiheessa tuntia olin saanut mian jo herätettyä kunnolla ja se oli ihanan reipas.
Meidän joukkue voitti valtikan ryöstön 9-1 (sen takii 9 pistettä kun vika oli 5 pisteen arvoinen) :D

Nakkero<3 Sori mun kännyn kuoret näkyy tos reunoil :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti