Poni-tytön LifeStyle Blogi

maanantai 23. joulukuuta 2013

Back to the countryside


Heips!

Niinkun otsikosta voi jo päätelläkkin, olen taas matkalla mökille. Tällä kertaa bussilla. Olisin muuten mennyt äidin kyydillä, mutta hän joutui menemään sinne jo klo 8 aamulla. En voinut lähteä samaa matkaa koska mulla oli hammaslääkäri 13:00. Mun harmiks sain tietää saavani junakisko raudat, tai niin se lääkäri mulle kertoi :(. Joskus pienenä halusin raudat, mutta nyt en. No mutta joo... Olen siis matkalla mökille/maalle. 
Tänä aamuna halusin kokeilla itselleni aivan uutta meikkiä ja mielestäni se onnistui hyvin ekaksi kerraksi.
Mitä mieltä te olette?
Meikki ei näytä kuvissa aivan samalta kun kuvissa mutta tommoinen tuli :)










Ja ainiin, VASTAUS video on jo youtubessa, mutta laitan sen tänne vielä :)

                                        Love, Ella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti