Poni-tytön LifeStyle Blogi

perjantai 6. joulukuuta 2013

Xmas time!

Heippa taas ja hyvää itsenäisyyspäivää!<3

Toivottavasti teillä on ollut mukava päivä. Mä itse oon ollut sukulaisilla päivällisellä. Kyllä tosta ilmasta huomaa että kohta on joulu, sillä ulkona on kylmä ja välillä satelee lunta. Vielä viime viikolla tallin tarhat oli ihan mutaisia. Nyt ne ovat ihan jäässä. On silleen outoa että en pidä ollenkaan kylmästä (mikä on joulun yksi oleellisin asia), mutta rakastan joulua yli kaiken! Viime vuonna joulukuusi kannettiin (mä kannoin) sisälle jo marraskuussa, nyt sentään päästiin joulukuun puolelle. 
:D 

Mun joulun valmisteluun ja odotukseen kuuluu aikalailla kaikkea.
Ostella lahjoja, laittaa kuusi, leipoa jne...
Jotta tekin pääsisitte seuraamaan mun joulu juttuja, niin tein ja teen joulu aiheisia videoita. Teen tietenkin myös videoita mihin joulu ei ole osallinen.



Love, Ella


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti