Poni-tytön LifeStyle Blogi

sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Estekisat ja Kesätyöhakemus

Heippa!

Inspiraatiota ei ole jälleen löytynyt tänne blogin puolelle, mutta nyt otin itseäni niskasta kiinni. 
Mulla oli estekisat husössä 1.3 ja osallistuin 60cm Coolilla. Ne oli Coolin ensimmäiset estekisat ja mä oon todella ylpeä siitä pikkusesta. Verkassa Cooli oli todella jännittynyt ja säikky, yritin ratsastaa jokaisesta mahdollisesta estevälistä että Cool näkisi ettei ole mitään pelättävää. Verkkahypyt meni tosi hyvin, aluksi vähän kyttäili esteiden numeroita, mutta meni yli kaikista. Sitten tuli meidän vuoromme ja lähtömerkin saatua aloitin radan. Ykkös esteelle tultiin tosi hyvin, mutta kakkoseste (joka oli okseri ja valko harmaa) oli niin hurjan pelottava että menimme oikealta ohi. Se oli täysin mun oma vika sillä sähläsin enkä tukenut ponia oikealla pohkeella. Otin uuden lähestymisen ja taas ohi. Tulin sitten ravissa sen ja se meni tosi hyvin. kolmos este meni myös hyvin, mutta nelos este (okseri) oli jälleen todella hurjan pelottava. Siitä kerran ohi, jonka jälkeen tulin taas ravissa. Loppu rata meni muistaakseni ihan hyvin? 
Vaikka hylky tuli, olen silti erittäin ylpeä Coolista. En syytä ponia yhtään ohi menoista. Ne oli mun mokia. Kuitenkin tarkoituksena oli hakea sitä kisakokemusta. Tallissa annoin ponille porkkanaa kiitokseksi ja menin katsomaan kisoja. 




Mua voi äänestää juissin kesäsomettajaksi 2015 tämän videon kuvauksessa olevasta linkistä!




Love, Ella


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti