Poni-tytön LifeStyle Blogi

keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Kevättä ilmassa

Moikka teille kaikille sinne ruutujen taakse. Ulkona on aivan upea ilma! Viime viikolla kun muistaakseni nämä ihanat keväiset ilmat alkoivat, mä tulin tosi kipeäksi. Mulle nousi maanantaina 9.3 järkyttävä kuume. Tiistaina mun olo oli ihan hyvä ja menin sitten meidän seuran sekajoukkueiden yhteisiin treeneihin. Vein samalla mun aivan ihanan kaverin Onnin, tutustumaan kilpa Cheerleadingin pariin. Treenailtiin siellä sitten ja hyvin meni. Mulla oli jokseenkin heikko olo mutta eihän se mua estäny. Treenien jälkeen kotona mulla oli taas hieman heikko olo, mutta olin sitä mieltä että menen kouluun tiistaina. No, empäs mennyt kun kuume nousi jälleen. Paranin sitten rauhassa kotona pari päivää. Menin kuitenkin torstai iltana ratsastamaan ja perjantaina kouluun. Mulla on edelleen jonkinlainen nuha, eikä mun ääni meinaa palata normaaliksi millään... 

Mulla on teille erittäin upeita, mutta samalla jokseenkin pelottavia uutisia. Asia on 99,9% varmaa, mutta ei kuitenkaan ihan 110%, joten huomiokaa että saatan muuttaa mieleni enkä teekkään tätä mistä kerron teille.
Mutta asia on se että, olen muuttamassa kokonaan pois helsingistä. Ja ei, en tarkoita että perheeni muuttaa, vaan että MINÄ, Ella Mari Erika Salmi muutan yksin. On todella ihanaa päästä asumaan yksin, mutta olen kuitenkin sen verran hemmoteltu että miten ihmeessä opin pesemään pyykkiä? Tai miten opin pitämään asuntoni siistinä? Toivon mukaan osaan edes tehdä itselleni ruokaa . Olen siis vaihtamassa lukiota, jonka takia jodun muuttamaan omilleni. Vaihdan Rautalammin RatsastusLukioon. Olen kyllä todella onnellinen että pääsen sinne. Tosin se on helsingin vastakohta, joten vähän jännittää sopeudunko sinne landelle ollenkaan. Muutan elokuussa sinne ja sitten opiskelen toivon mukaan viimeiset 2 vuotta siellä. Tulen kuitenkin lomilla, viikonloppusin ja kesäksi aina helsinkiin. 



Love, Ella

4 kommenttia:

  1. Tosi kiva juttu! Varmaan jännittää ;)

    VastaaPoista
  2. Meidän pitää nähdä ennen kun meet! + mitkä ovat suunnitelmat siellä? Esim. just opiskelun kannalta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin pitää! <3 ja lähinnä päästä lukiosta läpi :D ja tottakai suunnitelmissa on ratsastaa paljon :)

      Poista