Poni-tytön LifeStyle Blogi

perjantai 28. kesäkuuta 2013

Husön leiri

Yhyyy!!! 
Leiri on nyt ohi, ja kaverit hyvästelty.
Nyt kerron teille kumminkin jonkinlaisen stoorin siitä leiristä. Video postaus tulee myöhemmin.

Sunnuntaina haettiin Bar ja ajettiin husöön. Heppa talliin ja kamat myös. Mun ihanat kaverit Sara ja Claudia tuli uuteen talliin moikkaamaan mua ja Baria. 

Maanantai: Barilla koulua ja puomeja Prinssillä<3



Tiistai: koulua Barilla ja esteitä Barilla
(sori ei oo ti kuvia)

Keskiviikko: koulua Barilla ja m-este Prinssillä

Tässä kuva mun yhdestä parhaimmista kavereista Claudiasta ja sen super poni Starasta<3 Siinä ylpeä poni tyttö ja poni ekaa kertaa m-esteillä<3 P.S. Sori Claudia oli pakko ootte nii ihanii<3 


Torstai: esteitä Prinssillä ja koulukisat Barilla

Ehkä me opitaan vielä joku päivä :)

Poni oli vähän märkä<3 :3


Perjantai: estekisat Prinssillä


poni on urpo <3 :3







Perjantaina hyppäsin siis Prinssillä puhtaan B-merkin radan! esteet 50-75cm. Voiko tyytyväisempää ja ylpeämpää ratsastajaa olla?  Merkki suoritettu ja mä en voi olla hymyilemättä!<3
Tulin siis esteillä 6 sijalle.

Saatiin pe myös tietää koulukisojen tulokset, sain C-merkin kouluohjelmasta 62.22%
Olin 5 sijalla.

Tulokset yhteen laskettuna tai jotain niin mun sija oli 7. oon tosi tyytyväinen. Mun ja Barin ekat kisat ja mun ja Prinssin ekat kisat puhtaasti+yli 50cm esteet.








En viitsi joka päivästä kirjoitella koska tulee se video :)
Mutta meillä oli paras leiri ikinä!

Barista ja Starasta tuli heti hyvät kaverit<3
Toivon mukaan ensi vuonna uusiksi! <3



5 kommenttia:

  1. Kerranki Prinssi meni puhtaan radan :DD

    VastaaPoista
  2. Oot hullu ku meet Prinssil noi hyvi esteit :o ite tuun silt nykyää aina kuperkeikal alas... Ois kiva osata niinku sä! :)

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista