Poni-tytön LifeStyle Blogi

torstai 20. kesäkuuta 2013

Hyppelyä

Mulla oli eilen Barin kanssa estetunti. Barin omistaja laitto sen valmiiksi ja kävelytti koska hänellä oli tiukka aikataulu. :) No mä hyppäsin siinä kentällä Barin selkään ja aloin laukkailemaan. aluksi ei taaskaan antanu helpolla periksi, mutta lopulta se oikea muoto sieltä tuli. 

Aluksi hypittiin vaan ihan jotain 60cm. Sitten kun ne meni hyvin niin esteet nostettiin 105cm yksi pysty oli noin 108cm. Meni tosi hyvin vaikka vauhtia riittikin :D Olin ite yllättynyt miten sain Barin siitä vauhdista kumminkin "kiinni" aika nopeasti, sillä onhan se vahva hepo. :)

Lopuksi mä laukkasin Barin kanssa kenttää ympäri toooosiiii lujaa. Radalla kelasin että se meneee lujaa mutta sitten ku päästeltiin menemään ni 100x lujempaa se meni. Se oli kyl sika siistiii xD

Joo tiiän noi mun asennot lagaa iha hirveesti, jalat seikkailee jossain ja k
ädet ja mä LAGAAAN! :)



Ja laatu katos jonnekki -.- mut koittakkaa kestää :)

2 kommenttia: