Poni-tytön LifeStyle Blogi

maanantai 17. kesäkuuta 2013

YLLÄTYS

Moikka rakkaat lukijat ja ihmiset jotka jollain tavalla on löytänyt mun blogiin!<3
Nyt on se aika kun kerron sen Yllätyksen
teille :)
Nyt olisi tullut se päivä vauhtifarmilla video, mutta kone latasi sitä jotain 2päivää ja sinä aikana se oli vasta 60% ladannu -.- 
Koktan saada sen laitettuu tänne ENNEN sunnuntaita, jolloin alkaa myös se Husössä oleva Valmennusleiri.
En oo varma onko tää mun ylläri teistä iso juttu mutta mun mielestä se on<3
Mutta nyt se yllätys......................................................................
MÄ SAAN BARIN MUKAAN LEIRILLE!<3
Mä oon niin fiiliksissä ja sori hehkutus mutta tää on mulle iso juttu. 

Tää on nytten 100% varmaa että se tulee mukaan<3 ellei myt tietty sille tapahdu jotain, en kyllä usko että tapahtuu.






Oon täs Barin seläs, ja ilme on 10+ xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti