Poni-tytön LifeStyle Blogi

tiistai 9. heinäkuuta 2013

4ever together

Maanantaina aamulla herätys soi klo: 09:00. 
Menin meikkaamaan ja mietin varmaan 30min mitä laitan päälle. No päädyin yksinkertaisiin vaatteisiin, eli mustat ohuet legginsit, niiden päälle shortsit ja sitten harmaa T-paita.
Otin laukkuun vielä varmuudeksi toisen paidan ja toiset shortsit. No, 09:50 mä lähdin kohti bussipysäkkiä. Menin 2 bussilla Pasilan juna-asemalle mun bestistä Jeminaa vastaan. Olin Jemppua ennen siellä koska hänen juna oli myöhässä. 

Siitä sitten johdattelin Jempun silmät kiinni Linnanmäelle. Tämä oli siis mun virallinen lahja Jempulle. Bestikselle vain parasta<3

Rannekkeet käteen ja laitteisiin.










Sitten käytiin syömässä Lintsiburgerissa.






Sitten mun ihanuus uskaltautui tulla Rinkeliin<3 (pelkää korkeita paikkoja)



Linnunradassa :D


Kun kello oli 18:00, niin meidät haettiin lintsiltä. Meille kotiin oltiin ostettu vähän herkkuja koska juhlittiin Jempun synttäreitä.


Meillä oli mansikoita (paljon enemmän ku tossa kuvassa), vaahtokarkkeja, Lakumix original karkkeja, mansikka kakku, limua, viinirypäleitä, suklaa fondueta ja vesimelonia.

Kuunneltiin musaa ja meillä oli hauskaa. Mentiin sitten klo 20:00 aikoihin vielä uimaan rannalle.







Love, Ella


















2 kommenttia:

  1. Kivoi kuvii :) Ja vrm ois hauskaa päästä yllärinä lintsille synttäreinä ;)

    VastaaPoista