Poni-tytön LifeStyle Blogi

torstai 25. heinäkuuta 2013

Bar ja Shoppailua Horzessa

Moikka!

Eli tänään mulla oli ratsastus Barin kanssa. Pahoittelen tätä postaus taukoa heppa jutuista.
No mutta nyt kumminkin päivittelen. Ensin ajattelin mennä leiriä varten ihan vain puomi ja kavaljetti harjoituksia. Kun huomattiin että maneesissa oli porukkaa niin menimme kentälle. 
Kentällä oli esteitä valmiina, joten aattelin sitten että miksi en vain hyppäisi kun kaikki valmiina?

No hypättiin sitten 80-90cm. Bar virkosi loppua kohden, niinkun aina :D Meni koko tunnin muodossa ja mä oon yli ylpee. Ridailun ja hepon hoidon jälkeen tehtiin ilta ruoat. Huomattiin että Elektrolyytti ja Pellavarouhe oli lopussa. Se ei ollu hyvä juttu sillä leirille lähtö olisi jo sunnuntaina ja mä tuun tallille vasta sillon.

No mentiin sitten Horzeen shoppailemaan, sieltä tuli pari heräte ostosta :D Tultiin siis vaan hakemaan ruokia ja Pharma Arnika Ice:ä.

Videolla mä lagaan ite hypyis ja nyt vast huomasin mite pitkä ohja mul oli :O Ei se kyl ridates pitkält tuntunu :D Mut koittakaa kestää.

Huopa, 29€
Kannukset, 7€
Pellavarouhe 10kg, 18,50€
Elektrolyytti, 15€
Arnika Ice, 13,50€
Fleece, norm.50€ ale 20€

2 kommenttia:

  1. meet tosi hyvin Barin kanssa :o :D !!!!

    ja tee videopostaus leirist, niit on kiva kattoo :P !

    VastaaPoista