Poni-tytön LifeStyle Blogi

perjantai 5. heinäkuuta 2013

Haasteeni

Elikkäs joo, sain haasteen ja nyt tässä se on :)

Haasteen säännöt 

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2.Pitää vastata haastajan antamiin 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastettaville.
4.  Heidän pitää valita 11 blogia, jossa on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa, ketkä olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.
Huom! oon tosi pahoillani mutta en ehdi haastamaan muita :( Mulla on niin kiireellinen kesä että harvoin ehdin bloggaillakkaan :( Mutta tässä silti säännöt :)

                                                          11 asiaa minusta

1. oon 1998 syntyny 
2. harrastan cheerleadingiä ja ratsastusta
3. mulla on vuokra heppa
4. mun perheeseen kuuluu äiti, iskä ja velipuoli
5. rakastan mun harrastuksia
6. Bloggaus on super kivaa
7. Mun lempi paikka on meidän mökillä (maalla= vauhtifarmilla)
8. Mulla on kissa, ja mökillä vielä toinen.
9. haluisin hepan
10. hehe, tää on vähä hassuu mut toivoisin et voisin mennä husössä kaikki este, leikki ja maasto tunnit prinssillä<3
11. mun vanhemmat on eronnu, sillee vaa hyvä juttu xD


                                             
                                              Haastajan kysymykset

1. Omistatko hevosen ? jos niin minkä rotuisen ?
-En valitettavasti :(

2. Ensimmäinen ratsastuskokemus ?
-kaverini ponilla :)

3. Oletko koskaan ratsastanut ulkomailla ? Missä ?
-Jepa! Egyptissä aavikolla<3

4. Suurin hevonen jolla olet mennyt ? 
-Apuaaaa, en mä tiiä, ehkä 175cm?

5. Oletko enemmän este vai kouluratsastaja ?
-Todellakin este :) mutta ridakouluissa tehään vähä kaikkea :)

6. Ratsastaako joku muu perheessäsi ?
-ei

7. Oletko ollut ratsastusleireillä ? Missä ?
-Tietty, joka vuosi kahdella leirillä<3 Husön ratsastuskeskuksessa<3

8. Oletko koskaan miettinyt ratsastuksesta ammattia ? 
-Kyllä :)

9. Kilpailetko itse vai istutko mielummin katsomossa ? 
-Kyllä se kilpailu on enemmän mun juttu ;D

10. Unelmahevosesi ? 
-Vuokraan sitä ;D (eli Bar)

11. Ratsastuksen parhaat puolet top 3 ?
-hevoset ja ponit tietty, oppii hallitsemaan isoa eläintä, öööö en mä tiiä :D se on aikalailla koukuttava laji ja tietty paras!<3

2 kommenttia: