Poni-tytön LifeStyle Blogi

perjantai 10. toukokuuta 2013

Elikkä olin ridailee mun ihanaa vuokrista<3

Mentiin koulua ja vähän kavaljettejä.
Laitoin Barin kuntoon ja se oli aivaaan ihuna! Köpöteltiin hetki maastossa ja mentiin semmonen ylämäki ylös ja alas. Maneesissa mulla oli sitten sen kanssa "tunti", no siis Barin omistaja "opetti" mua. Meni hyvin ja oli myös tosi hyviä hetkiä milloin Bar kulki oikein päin. No olihan niitä "laama" hetkiäki pari kpl. :D No kyllä se siit lähtee ku tuun sen kaa tutuksi :)
Tunnin jälkeen mentiin vielä maastoon kävelee, ja lopuksi talliin.


Mä lagaaaaaan!

Bar<3




Vein Barin vesariin jossa on myös infrapuna (tai joku). Hoidin Barin, pesin jalat saippualla ja rasvasin kaviot. Sit viel "töhnät" jalkaoihin ja lihaksiin. Barille vielä loimi päälle ja takasin karsinaan syöpöttelemään. :)

Ihuna!<3

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Se on mun äitin kaverin heppa ni sovittii vaa et meen ridailee sillä, ja sit lopulta sovittiin että alan vuokraamaan sitä :)

      Poista