Poni-tytön LifeStyle Blogi

sunnuntai 12. toukokuuta 2013

My weekend

Elikkä siis, mistäköhän mä alottasin :)
Lauantaina Cheer kevätnäytöksen jälkeen mentiin käymään kotona ja siitä sitten lähettiin ajelemaan maalle (mökille). Maalla vein kampat sisälle ja samantien pomppimaan trampalla :) 

Hyppelin siellä kaikkia cheer juttuja ja tein akroa. Samaan aikaan odotin vähän jännittyneenä milloin se Barin omistaja laittaa äitille viestiä siitä että onko Barilla rokotus sunnuntaina. No..., viestiä ei lauantaina tullut mutta ei se mitään.

Sunnuntai aamupäivällä Barin omistaja lähetti viestiä ja sanoi että ei Baria oltu rokotettu joten voitiin mennä ridailemaan. Tänään mulla ei siis ollut ohjattua tuntia sen kanssa.

Lähettiin sitten köröttelemään tallillepäin...
Bar oli tallissa ja söi vielä päivän heiniä tyytyväisenä. Hain hepon vesariin ja laitoin kuntoon.


 Mentiin tänään ihan vaan perus kouluratsastusta joten kouluvarusteet laitoin sitte tietty hepolle. Ennen kentälle menoa käytiin 15min kävelemässä maastossa. 

Kentällä aloin hakea ja pyytää Barilta sitä oikein päin kulkemista. Aluksi ei millään antanut periksi, mutta hetken ajan kuluttua Bar kulki kuin unelma.<3 On se vaan upea tunne kun hevonen työskentelee oikein ja oikein päin. Kyllä Baristakin huomasi että se oli viimekertaan verrattuna paljon rennompi mun kanssa. Vaikka vasta pari viikkoa oon sitä vuokraillu niin on siitä tullut jo osa mun elämää :)



Työskentelin Barin kanssa kaikissa askel lajeissa. Loppu käynnit mentiin taas maastoon köpöttelemään.
Taas hepo vesariin--->jalkojen pesu--->mömmöt lihaksiin ja jänteisiin+kavio rasva--->loimitus---->Barille paljon haleja--->karsinaan takaisin. Sitten vielä kamojen putsaus ja laitettiin Barin ruoat valmiiksi. 
Ja mä unohin kirjottaa Barin "hoito" päikkyyn mut ens kerralla sitte :) :P

Tässä teille vielä video tänpäiväsestä ridauksesta :) (esteet oli lisäys, ne ei kuulunu tän päivän ohjelmaan)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti