Poni-tytön LifeStyle Blogi

perjantai 31. toukokuuta 2013

KESÄLOMA

Jess!
Nyt on sitten käyty peruskoulua 8 vuotta ja 1 vuosi enään edessä. En mene huomenna kevätjuhlaan sillä piti tulla maalle (mökille) auttaa äitii VAUHTIFARMILLE. En vieläkään tajuu että oon kesälomalla. Toi 8lk meni tooosi nopeasti, sinänsä hyvä juttu :D No tänään koulun jälkeen menin iskälle ja pakkasin kaikki mun tavarat mitä tartten maalle mukaan, mukaan lukien rida kamat. Mun olisi tarkotus käydä nyt lomalla 1-2 kertaa vko ratsastelemassa Baria. (sori kun viime kerrasta ei postausta mutta mun kaveri ei oo ehtiny vielä lähettää kuvia) Äiti tuli hakemaan mut iskältä ja lähdettiin ajelemaan maalle... Mä datasin tietokoneella melkee koko matkan (45min noin). 

Perillä vein kamat sisälle ja heti hyppimään trampalle. Serkut (9 ja 8 vuotiaat) tuli sitte noin klo 18 aikaan myös tänne. 
Nyt tosi on jo lehdet puissa. (vanha kuva noin 3vko sitte otettu)

Mun on nyt tarkotus olla täällä kai tämä koko viikko. Maanantaina mulla kyllä on itsenäinen Bar rida ja illalla Cheerleading treenit.


Ainiin...

Tässä vielä talli päivittelyä vikalta viikolta :)

Keskiviikko:

Menin Prinssillä ilman satulaa kahlaamaan. Poni kyllä vähän potki ja hyppeli koska kärpäset kiusasi sitä. Kyllä se käyttäyty mun mielestä ihan asiallisesti., koska jotkut oli sanonu että se on ihan "hullu" tai jotain xD. No meillä oli kivaa ja poni aluksi ihmetteli vettä koska ei ollu pitkään aikaan meressä. Lopulta se olisi halunnu mennä uimaan mutta en ite aatellu mennä rida kamt päällä xD



Torstai:

Ekan tunnin menin Prinssillä leikkejä ilman satulaa. Poni oli iiiihuna! Aluksi itsenäinen alku verkka ja sitten hippaa. Sen jälkeen hypättiin paria estettä, jonka jälkeen alettiin valtikan ryöstöä. Meidän joukkueessa oli 4 ja toisessa 5 ratsukkoa. Voitettiin silti yli voimaisesti. Meillä oli 12 pistettä ja ne sitte sai yhdestä ryöstöstä 10 pistettä koska niillä ei oiken peli "sujunu" xD
Voitettiin silti. (peidä joukkueessa oli: Prinssi, Tipi, Viltsu ja Vikke)

Tokan tunnin meni myös Prinssillä mutta nyt maastoesteitä. Poni oli iiiihuna taas. Eka mentiin niitä 3 sarja tukkeja ja sitten banketin tukkeja+bankettia kerran tai kaksi.

Sori kun ei oo paljoa kuvia mutta sitten leireiltä niitä sitten tulee!! :D <3

PLUS! Ihanaa kun on tullut lisää lukijoita! Ootte ihania!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti